fbpx

ERHVERVSFLYTNING

Om det drejer sig om, at din virksomhed skal flytte nogle kontorer, et arkiv eller noget tredje, så er en erhvervsflytning en tillidssag.
En erhvervsflytning kan være inhouse eller til ny adresse.

Få hjælp til din virksomheds flytning

Hos Kronjyllands Flytteservice er vi specialister i at flytte og vi hjælper dig gerne med din erhvervsflytning. Det være sig i privatsektoren samt for offentlige instanser.

Når du lader os stå for din erhversflytning, får du professionelle folk på opgaven. Det betyder, at vi har helt styr på, hvordan virksomhedens ting bliver flyttet bedst muligt, uden der sker noget undervejs. Tillid og tryghed er virkelig vigtigt for os og vi vil derfor garantere, at dine ting er i trygge hænde, når vi flytter for dig.

Mindst forstyrrende for dine medarbejder
Din virksomhed har brug for arbejdsro, så vi vil bestræbe os på, at være så lydløse som muligt, og ikke gå i vejen.
Flytningen kan også planlægges i weekenden for at minimere forstyrrelse af medarbejderne.
Vi flytter alle dage året rundt.

Vi passer på tingene

Forsigtighed er et nøgleord når det drejer sig om erhvervsgenstande, da de kan være tunge og ikke mindst omkostningsfulde.

Der kan være mange forskellige ting, der skal flyttes i forbindelse med en erhvervsflytning. Om det drejer sig om et enkelt kontor, kølemontre, enkelte møbler eller et hel butikslokale og kontorer, så står vi klar med professionelt mandskab og udstyr til, at klare opgaven med største forsigtighed og respekt for inventaret.

Skulle uheldet være ude, så er vi forsikret gennem Tryg Forsikring for 2 millioner kroner.

Hvad kan der tilkøbes til min flytning?

Overlader din virksomhed os til nedpakning, er det selvfølgelig også en service vi kan hjælpe med. Vi sørger for, at alle tingene bliver pakket forsvarligt ned i flyttekasser vi selv har med. På den måde slipper virksomheden for, at tænke nærmere over flytningen og dine medarbejdere kan tage sig af det, som de er bedst til. Vi er bedst til flytning, så det tager vi os af.

Har din virksomhed brug for hjælp til nedpakning af eksempelvis et kontor eller arkiv, så hjælper vi gerne. Ligeledes hjælper vi også med udpakning, hvis dette ønskes.
Læs mere om Ned / udpakning

Har virksomheden noget inventar som eksempelvis møbler eller et gammelt køkken som enten ikke skal med til den nye adresse, eller det skal væk, så sørger vi for bortskaffelsen af dette.
Vi tilbyder det som en enkelt service eller som et led i en flytteopgave.
Læs mere om Affaldsservice

En flytterengøring indebære at vi sørger for, at din virksomheds lokaler bliver rengjort og klart til f.eks. fraflytnings syn.
Læs mere om Rengøring

Hvad koster en erhvervsflytning?

Prisen for en erhvervsflytning kan være forskellig fra flytning til flytning. Det afhænger selvfølgelig af mange faktorer såsom bl.a. hvor meget der skal flyttet, hvad der skal flyttes, hvor langt der skal flyttes og om der vælges tillægsydelser som f.eks. nedpakning.

Vi kan dog tilbyde skarpe priser på lige præcis din flytning og vi giver gerne et tilbud på opgaven, hvis du udfylder formularen “Flyttetilbud til erhvervsflytning”